eeste verslag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nathalie jansen - WaarBenJij.nu eeste verslag - Reisverslag uit Benidorm, Spanje van nathalie jansen - WaarBenJij.nu

eeste verslag

Door: nathalie

Blijf op de hoogte en volg nathalie

26 Maart 2014 | Spanje, Benidorm

Hallo iedereen,

Ik heb er toch maar voor gekozen om een reisverslag bij te houden waar ik zo nu en dan wat op zal zetten. De ene keer een verhaaltje en de andere keer alleen een paar foto's met wat ik hier zie en meemaak.
Morgen zit ik al 3 weken in Spanje! de tijd vliegt hier daadwerkelijk voorbij. Het lijkt nog als de dag van gister dat ik ben geland in Spanje terwijl ik toch al veel gedaan heb.

De dag van aankomst ben ik met mijn huisgenoten en nog een aantal naar het strand van Albir gegaan. We hebben hier heerlijk op een teras gezeten met een drankje erbij. Het was heerlijk weer, de zon scheen de lucht was blauw, en we hadden uitzicht op een super mooie zee! Toen was het me al duidelijk Spanje is gewoon super mooi! Zaterdag zijn we naar Benidorm gegaan en hebben daar nog wat geshopt en al gelijk leuke dingen binnengehaald. zondag zien we altijd een beetje als een lazy day en zitten we vaak alleen maar buiten op balkon van de heerlijke zon te genieten.

maandag was ik alleen thuis, ik had om 2uur een afspraak bij mijn stagebedrijf maar voor die tijd had ik nog tijd om dingen voor mezelf te doen, zoals even een kleine boodschap etc. dinsdag begon dan daadwerkelijk het werkenleven hier in Spanje wat me tot nu toe goed bevalt.
Ik loop stage bij een groothandel met allemaal engels en Nederlands eten. ik vind het dan ook wel grappig dat er Nederlandse producten voorbij vliegen en dat ik de enige ben die er begrijpt wat er op de dozen staan. 's ochtends help ik altijd in het magazijn en in de middag verhuis ik dan naar het kantoor. zo blijft mijn dag nog een beetje gevarieerd. Verder doe ik wel veel hetzelfde dus daar zal ik niet teveel over vertellen.

het 2e weekend was iets minder chaos, we hebben niet heel veel gedaan. Die vrijdagavond was de welkomst borrel en daar heb ik ook gelijk iedereen leren kennen. Het was een zeer geslaagde avond en het was echt super gezellig met iedereen! zaterdag zijn we naar de costa blanca gegaan, een grote supermarkt waar ze van alles hebben van alle landen. opzich ook wel leuk om te zien, en grappig dat er hier ook gewoon pannenkoekenmix en hagelslag in de schappen staat. in de avond zijn we naar Benidorm gegaan om daar lekker uit te gaan. ook dit was weer zeer geslaagd! en rond 4uur/half 5 was het een prima tijd om lekker te gaan slapen voor weer een lekkere lazy sunday dat we op balkon hebben gezeten, en op de achtergrond blijf ik dan ook natuurlijk ajax volgen!

het 3e weekend was ook weer heel gezellig. vrijdag-avond heb ik bij de buren gezeten en lekker filmpie gekeken wat gekletst rond half 2 maar besloten om naar huis te gaan. om de volgende dag met hun naar la Marina te gaan, een groot winkelcentrum met superleuke kledingwinkels! hier ook weer wat leuke kleren aan de haak kunnen slaan om die avond weer lekker uit te gaan in Benidorm. Zondag zijn we naar oud-benidorm gegaan. Echt een SUPER mooi plekje, waar je uitzicht hebt op de zee die zo helder is als weet ik veel wat... hier hebben we met zijn 4e nog een drankje gedaan en rond een uur of 5 naar huis gegaan om weer ff een lekkere rustig avond tegemoet te gaan want maandag begint de werkweek weer!
wat wel een feit is hier in spanje, de weekenden blijken ineens zolang te duren! geen werk, geen sport, ineens alleen maar vrije tijd!

deze week begint mijn weekend een dag eerder, morgen ben ik vrij omdat het mijn verjaardag is. Dus morgen weer groot feest in Spanje!

hoop dat ik jullie nu een beetje heb kunnen laten weten wat ik hier in Spanje uitvoer etc.

adiosss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

nathalie

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 1830

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 09 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: