Mijn eerste reis - Reisverslagen van nathalie jansen - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van nathalie jansen - WaarBenJij.nu
Mijn eerste reis

zoals, de meeste wel weten ben ik nu op buitenlandse stage, eerder had ik wel al een blog aangemaakt,maar vond die site niet zo goed werken, vandaar een nieuwe.

ik zit al vanaf 21 februarie in Spanje, en kom maandag 9 juni weer thuis.
ik heb het hier onwijs naar me zin.
door de weeks loop ik stage bij Tindale & Stanton. de ene week loop ik 4 dagen de andere week 5 dagen.

weekenden zijn er natuurlijk om van te genieten en dat doe ik hier dan ook zeker!

Recente Reisverslagen:

26 Maart 2014

1/3

26 Maart 2014

eeste verslag
nathalie

Actief sinds 26 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1836

Voorgaande reizen:

21 Februari 2014 - 09 Juni 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: